فیلم-آهنگ و...
فیلم-آهنگ و...

فیلم-آهنگ و...

دانلود آهنگ جدید بهنام عملشاهی به نام قسمت

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهنام عملشاهی به نام قسمت

ترانه سرا: رامیار / آهنگساز و تنظیم: سعید حسین

میکس و مسترینگ: امید سلیمانی


http://s7.picofile.com/file/8249187368/Behnam_Alamshahi_Ghesmat.jpg


oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

------------------------

متن ترانه ی قسمت با صدای بهنام علمشاهی:
اگه تو قسمت من شی هیچی از دنیا نمیخوام
اگه تو قسمت من شی هیچی از خدا نمیخوام
اگه تو با من نباشی دنیا رو جز تو نمیخوام
دنیا رو جز تو نمیخوام
اگه تو قسمت من شی هیچی از دنیا نمیخوام
اگه تو قسمت من شی هیچی از خدا نمیخوام
اگه تو با من نباشی دنیا رو جز تو نمیخوام
دنیا رو جز تو نمیخوام
اگه ما با هم نباشیم حیفمونه
کاشکی عشق من نره و هی بمونه
هی بخونه بخونه تو گوشم
هی بگه چی بپوشم اون میدونه خوب میدونه
اگه دنیا دنیا باشه من میمونم و تو
اگه دنیا اون نباشه من میدونمو تو
اگه دنیا دنیا باشه من میمونم و تو
اگه دنیا اون نباشه من میدونمو تو
اگه تو قسمت من شی هیچی از دنیا نمیخوام
اگه تو قسمت من شی هیچی از خدا نمیخوام
اگه تو با من نباشی دنیا رو جز تو نمیخوام
دنیا رو جز تو نمیخوام
اگه ما با هم نباشیم حیفمونه
کاشکی عشق من نره و هی بمونه
هی بخونه بخونه تو گوشم هی بگه چی بپوشم
اون میدونه خوب میدونه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد