فیلم-آهنگ و...
فیلم-آهنگ و...

فیلم-آهنگ و...

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام حس بد+متن

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا روزگار به نام حس بد

ترانه سرا و آهنگساز: علیرضا روزگار / تنظیم کننده: امیر حیدری


http://s7.picofile.com/file/8249881126/Alireza_Roozegar_Hese_Bad.jpg


oOoOo دانلود این آهنگ شنیدنی (با دو کیفیت) + متن آهنگ در ادامه مطلب oOoOo

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

 ----------------------

متن ترانه ی حس بد با صدای علیرضا روزگار:
چه حس بدیه از عشقت جدا شی
چقدر سخته تنهات بزاره نباشی
نباشی کنارش که بازم بخندی
که یادت بره باز درارو ببندی
نمیدونم چرا حالم رو
می فهمه ولی میره
نمی خوام بشنوم
دستاشو یکی دیگه میگیره
نمی خوام حس کنم
رفته دارم دلشوره میگیرم
چرا هیشکی نمی فهمه
دارم از غصه میمیرم
نمی خوام بشنوم حتی
یه لحظه حرف مردم رو
میخوام ساکت شه حتی
نشنوم سوسوی گندم رو
نمی خوام حتی آدم
واسه حوا سیب بندازه
می خوام تعطیل شه دنیا
که نیست در حد و اندازه
چه سخته که دنیاش نباشی و باشه
همه زندگیتو که دنیا بپاشه
خرابم ولی باز دارم هی می گردم
تو دنیام که هیشکی تو دنیاش نباشه
نمیدونم چرا حالم رو
می فهمه ولی میره
نمی خوام بشنوم
دستاشو یکی دیگه میگیره
نمی خوام حس کنم
رفته دارم دلشوره میگیرم
چرا هیشکی نمی فهمه
دارم از غصه میمیرم
نمی خوام بشنوم حتی
یه لحظه حرف مردم رو
میخوام ساکت شه حتی
نشنوم سوسوی گندم رو
نمی خوام حتی آدم
واسه حوا سیب بندازه
می خوام تعطیل شه دنیا
که نیست در حد و اندازه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد