فیلم-آهنگ و...
فیلم-آهنگ و...

فیلم-آهنگ و...

آهنگ جدید و بسیار زیبای زانیار خسروی به نام اخم بت نمیاد

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای زانیار خسروی به نام اخم بت نمیاد

ترانه، ملودی و تنظیم: زانیار / میکس و مسترینگ: سیروان خسروی

(به همراه متن آهنگ)

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی به نام اخم بت نمیاد, جدیدترین آهنگ زانیار خسروی, دانلود رایگان آهنگ زانیار بنام اخم بت نمیاد, دانلود آهنگ اخم بهت نمیاد از زانیار


متن ترانه ی اخم بت نمیاد با صدای زانیاز:
بیا دلتو بسپار به من آخه به تو خوبه احساسم
همه میدونن من روی تو غیرت دارم و حساسم
قلق دل تو دستمه و میفهمم اون چشاتو
گل از گلم میشکفه وقتی میشنوم صداتو
نفسام تند میشه و صدای قلبم میشه زیاد
وقتی از دور داری میای یا که صدای پات میاد
زبونم قفل میشه حتی نمیتونم صدات کنم
دوست دارم تا آخر عمرم فقط نگات کنم
بیا و عشق من شو اگه بشی میمیرم برات
بیا بهشت من شو اگه بشی دل میشه فدات
بیا و عشق من شو اگه بشی میمیرم برات
بیا بهشت من شو اگه بشی دل میشه فدات
لبخند بزن آخه اخم اصلا بت نمیاد
وقتی میخندی جذابتر میشی خیلی زیاد
دوست ندارم هیچکسی رو تو دلم اندازه تو
میتونی به من بگی درد دلا و رازتو
واسه خاطرت به خیلی چیزا دست رد زدم
دوست دارم تا آخرش با من باشی تو هر قدم
میدونی عاشقتم میدونی دوست دارم
بیا توام بگو از اینجا به بعد هستی کنارم
بیا و عشق من شو اگه بشی میمیرم برات
بیا بهشت من شو اگه بشی دل میشه فدات
بیا و عشق من شو اگه بشی میمیرم برات
بیا بهشت من شو اگه بشی دل میشه فدات
اینطرفم اونطرفم حتی پشت سرم توی دلم
باشم فقط تورو میبینم
سخته بگم حرف دلم اما نیست دیگه دست خودم
عشقم شدی بی تو میمیرم
بیا و عشق من شو اگه بشی میمیرم برات
بیا بهشت من شو اگه بشی دل میشه فدات


دانلود آهنگ "  زانیار خسروی " به نام " اخم بت نمیاد "

کیفیت 320

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif

     

کیفیت 128

http://s4.picofile.com/file/7839216876/download_now.gif


نظرات 1 + ارسال نظر
Mojtaba پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 14:36

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد